Aplikacija ECC Mobile dosegnula 100 tisuća korisnika


ECC Mobile, aplikacija koju je Erste Card Club (ECC) lansirao na tržište prije nešto više od dvije godine, premašila je 100 tisuća korisnika. Aplikaciju od drugih sličnih aplikacija ponajviše razlikuje mogućnost brzog i jednostavnog upravljanja troškovima klijenta. Dodatno, aplikacija pruža i mogućnost digitalnog onboardinga novih klijenata koji na brz i siguran način mogu predati zahtjev za članstvo, i to u potpunosti digitalno.

Među korisnicima se kao široko prihvaćena funkcionalnost pokazala upravo mogućnost digitalnog podnošenja zahtjeva za izdavanje kartice. Naime, svaki drugi korisnik koji je karticu zatražio digitalnim putem, nakon odobrenja zahtjeva kroz digital onboarding, nastavio je koristiti mobilnu aplikaciju, a zanimljiv je i podatak da prosječna dob korisnika aplikacije ECC Mobile iznosi nešto više od 40 godina.

“​​​Aplikaciju se trudimo prilagoditi potrebama korisnika naših kartica, čija očekivanja, opravdano rastu. Također, s evolucijom mobilne tehnologije otvorio se i direktni kanal komunikacije s klijentima koji nam otvara i nove mogućnosti unaprjeđenja našeg poslovnog odnosa s njima. Ujedno, otvara vrata većoj transparentnosti, brzini protoka informacija pa i od klijenta prema nama i kad se radi o povratnoj informaciji vezanoj uz zadovoljstvo našim proizvodima”, istaknula je Zorana Zibar Medić, direktorica Digital Laba Erste Card Cluba.

Korisnici putem aplikacije imaju i mogućnost upravljanja transakcijama koje su napravljene na rate tako da tijekom otplate rata mogu odlučiti jedan mjesec preskočiti uplatu ili platiti sve rata odjednom. Mogu promijeniti termin izdavanja računa; pregledati popuste na prodajnim mjestima, a u slučaju gubitka ili krađe kartice putem aplikacije mogu blokirati karticu i naručiti novu.

tockanai.hr


POVEZANE VIJESTI