Za 5 mjeseci napravile su prvi digitalni sadržaj za engleski


S početkom kurikularne reforme i digitalizacije škola, brojni nastavnici počeli su izrađivati svoje digitalne sadržaje. Sa školom na daljinu, kad je za tjedan dana školskog TV programa potrebno najmanje 300 video-priloga, ovakvi sadržaji postali su još korisniji, kako za učenike, tako i za sve učitelje i nastavnike.

Svojim kolegama svojim su velikim radom i trudom pomogle i tri nastavnike engleskog jezika: Anita Žepina iz Osnovne škole Benkovac, Alenka Miljević iz Osnovne škole Braće Radića, Vrba, i Maja Labaš Horvat iz Srednje škole Prelog.

One su prije nekoliko mjeseci počele pripremati prvi projekt digitalnih obrazovnih sadržaja (DOS) za engleski jezik prema novim kurikulima. Iako ih dijele stotine kilometara, nastavnice su uz danonoćni rad izradile sadržaje za 5. razred osnovne škole, odnosno za drugu i petu godinu učenja, te za prvi zazred srednje škole, odnosno početak i nastavak učenja. Naručitelj projekta je hrvatska istraživačka kuća CARNet, a Exordium games ih je uposlio kao autorice.







Foto: Privatni album



– CARNet je izdao natječaj na koji sam se javila, prilično nevoljko i na nagovor kolegice. DOS je svima bio nešto novo, u ovom opsegu nikad prije nije napravljen te zapravo nisam znala što me čeka. Ono što me čekalo jest natječaj na kojem sam prošla, pa sam kao koautorice pozvala dvije kolegice koje izuzetno cijenim. Sve tri radimo zajedno godinama u mentorskoj skupini “Škola za život” pa nam online okruženje nije bilo stran – kaže Anita Žepina.

Kako nam pričaju, suradnja je bila svakodnevna i to manje-više cjelodnevna, no isključivo preko Microsoft Teamsa, Slacka, telefonska…

– Morale smo biti savršeno koordinirane. Sama izrada trajala je pet mjeseci, a rokovi su bili iznimno, čak nevjerovatno kratki, jer pet mjeseci ne uključuje samo pisanje sadržaja, nego i recenzije, te sva potrebna poboljšanja. Poteškoća je bilo na svakom koraku, sve je trebalo u potpunosti uskladiti s novim kurikulumima koji se primjenjuju tek od ove godine, prilagoditi sadržaje na način da budu inkluzivni. Radilo se i na priredbama, ručkovima.. – prepričava Anita.

U upotrebi je 25 posto DOS-a. On je objavljen na CARNet edutoriju i koriste ga učenici i učitelji. Radi se o sadržaju koji se može koristiti za samostalno učenje, učenje u učionici, a idealan je za nastavu na daljinu kako su audio i video zapisi integrirani, a po završetku svakog zadatka učenik dobiva povratnu informaciju o usvojenosti.







Foto: Privatni album



– Jako smo ponosne na ono što smo napravile. Imamo dojam da smo pomakle svoje osobne granice iako smo navikle puno raditi. Često radimo mentoriranje virtualnih edukacija, stručna usavršavanja po cijeloj RH, sve tri smo u nastavi, ali ovo nam je bio najveći i najteži izazov ikad. Sve tri na kreiranje digitalnih obrazovnih sadržaja gledamo kao na dijeljenje svojih znanja i iskustava. Želimo naglasiti da od trenutka objave nastave na daljinu svi učitelji neumorno uče, rade i prilagođavaju se novonastaloj situaciji. Pitanja, upute, materijali se objavljuju od ranoga jutra do kasno navečer pa se nadamo da će materijali na edutoriju svima olakšati situaciju – zaključuje Anita Žepina.







Foto: Privatni album



Tema: Bolje obrazovanje 2019.

24sata.hr


POVEZANE VIJESTI

%d blogeri kao ovaj: