Roman Abramovič tužio izdavačku kuću zbog navoda iz knjige “Putinovi ljudi”

Ruski milijarder Roman Abramovič tužio je izdavačku kuću HarperCollins zbog nedavno objavljene knjige u kojoj se navodi da je on kupio engleski nogometni klub Chelsea po direktivi ruskog predsjednika Vladimira Putina.

Advokati  Abramoviča, sa sjedištem u Londonu, objavili su saopćenje u kome osuđuju brojne lažne i uvredljive tvrdnje u knjizi “Putinovi ljudi”, istorijatu Putinove vladavine, knjizi koju je u prošloj godini objavila Catherine Belton, sada Reutersova dopisnica sa sjedištem u Londonu.

U saopćenju advokatske firme Harbottle & Lewis, tvrdi  se da knjiga “lažno navodi da je naš klijent djelovao koruptivno i daju se netačne tvrdnje o nabavkama našeg klijenta i aktivnosti nogometnog kluba Chelsea”.

U saopćenju advokatske firme ne navode se dodatno detalji Abramovičevih tvrdnji.

Bivši pomoćnik Putina, Sergej Pugačev, izjavio je autorici knjige Catherine Belton da je Putin gledao na kupovinu Chelsea kao na priliku da poveća ruski ugled i da ojača svoj uticaj.

HarperCollins navodi u saopćenju da će se izdavačka kuća i Belton  snažno boriti protiv tužbe i braniti pravo na izvještavanje o temama od značajnog javnog interesa. Knjiga je, tvrdi HarperCollins, “autoritativan, bitan i savjesno stvoren rad o savremenoj Rusiji”.

Knjiga Belton priča o usponu na vlast Putina i kruga bivših članova KGB-a, obavještajne agencije iz sovjetske ere, nakon raspada Sovjetskog Saveza, prenosi Reuters.

BHRT