Urednik Raporta Kenan Kešmer: Ograničeni umovi i malina novinari, evo ko je sve radio u Avazu

Kenan Kešmer, urednik sarajevskog portala Raport, oglasio se večeras na Facebooku. U svom kratkom i preciznom osvrtu i on je odgovorio na nesuvisle tekstove Avde Avdića, sluge Osmana Mehemdagića Osmice i Bakira Izetbegovića, predsjednika SDA, piše Avaz.

Avdić je po narudžbi svojih šefova napisao tekst u kojem optužuje sve one koji se bave pisanjem i otkrivanjem respiratorske mafije, izdajnicima i neprijateljima države. 

Status Kenana Kešmera prenosimo u cijelosti: 

– Kažu mi da ovih dana neki malina novinari zajedno sa ostalom uhljebističko-botovskom bagrom izmišljaju kojekakve “briljantne” sheme koje valjda trebaju dokazati da je Raport ustvari Avazov.

Ništa uhljebi bolje i pametnije nisu mogli smisliti pa im je jedini argument da su vlasnici Raporta bili urednici Avaza. Wow. Šokantno.

S obzirom na to da se radi o očigledno ograničenim umovima, kao uostalom i njihovih nalogodavaca, dat ću im nekoliko nevjerovatnih informacija koje će njihov mozak morati žvakati nekoliko dana. 

Krenimo redom:

Glavni urednik smiješnog SDA-ovog portala finansiranog turskim parama je bio glavni urednik Avaza. Nećete vjerovati, čak je i zamjenica glodura radila u Avazu. Od toga je samo skandaloznije da sam i ja sam radio u tom mediju i pobjegao glavom bez obzira.

Bivši glavni urednik, direktor marketinga i generalni direktor Avaza sad je vlasnik portala Politicki.ba.

Dva bivša urednika Avaza sad rade u Klixu kao i nekoliko novinara. Bar dva biša novinara Avaza rade na Fokus.ba, a i vlasnici tog portala su nekad radili u Avazu. Urednik portala RadioSarajevo bio je glavni urednik Avaza u dva navrata.

U Avazu je radilo i nekoliko novinara koji sada rade u Oslobođenju. Bivše novinare i urednike Avaza možete naći i na FTV-u, BHRT-u, Face TV, pa čak i na regionalnoj televiziji AlJazeera. Skandalozno.

Ali, pazite sad ovo, nije fake news, realno je, lako provjerljivo: Bivši savjetnik Bakira Izetbegovića i njegovog fikusa Šefika Džaferovića, sad uposlenik centrale SDA bio je dopisnik Avaza!

Ne znam, evo, ili smo na tragu šokantnog otkrića da je Fahro vlasnik svih mogućih medija u državi ili je neko baš glup – napisao je  urednik Raporta Kenan Kešmer. 

(Avaz)

pressmedia.ba