Notice: Funkcija _load_textdomain_just_in_time je neispravno pozvan. Učitavanje prijevoda za domenu td-cloud-library pokrenuto je prerano. To je obično pokazatelj da se neki kôd u dodatku ili temi prerano pokreće. Prijevodi bi se trebali učitati nakon akcije init ili kasnije. Vidite Ispravljanje grešaka u WordPressu za više informacija. (Ova poruka je dodana u inačici 6.7.0.) in /home/bihvijes/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Akcija MUP-a KS: Oduzeto više od 1 kg spida, marihuana, vage, pištolj i municija
14.7 C
Sarajevo
Nedjelja, 18 svibnja, 2025

Akcija MUP-a KS: Oduzeto više od 1 kg spida, marihuana, vage, pištolj i municija

Policijski službenici Odjeljenja za borbu protiv zloupotreba opojnih droga, pod nadzorom postupajućeg tužioca Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo, proveli su akciju kodnog naziva „Derby“ s ciljem dokumentovanja krivičnih djela neovlaštenog prometa opojnim drogama.

Prilikom pretresa osumnjičenog, pronađeno je i oduzeto četiri PVC pakovanja sa sadržajem materije koja svojim izgledom asocira na opojnu drogu speed, ukupne bruto mase cca 1.015 grama, jedno PVC pakovanje sa sadržajem suhe zeljaste materije koja izgledom asocira na opojnu drogu marihuanu, dvije digitalne vage sa tragovima materije koja asocira na opojnu drogu, jedan pištolj i 30 komada municije, te drugi predmeti od interesa za istragu.

Slobode je lišen 44-godišnji muškarac A.P. iz Sarajeva zbog osnova sumnje da je počinio krivično djelo Neovlaštena proizvodnja i stavljanje u promet opojnih droga (član 238. stav 1. KZ FBiH) i Nedozvoljeno nabavljanje i držanje vatrenog oružja (član 74. ZONDINOM KS).

Nad osumnjičenim se u službenim prostorijama Uprave policije MUP-a Kantona Sarajevo provodi kriminalistička obrada, nakon čega će biti predat u daljnju nadležnost Kantonalnog tužilaštva Kantona Sarajevo. 

Objava Akcija MUP-a KS: Oduzeto više od 1 kg spida, marihuana, vage, pištolj i municija pojavila se prvi puta na PressMedia.

Slučajna vijest

Telemach podigao cijene, korisnici se žalili ombudsmenu za potrošače i RAK-u

Iako kompanija Telemach BiH tvrdi da su usluge za korisnike kablovske mreže poskupile od 1. aprila ove godine, te da su korisnici o tome uredno informirani putem TV prijemnika i pošte, brojni građani koji su se posljednjih dana obratili portalu Faktor tvrde suprotno — da su im računi uvećani već od januara, i to za po tri konvertibilne marke.
Objašnjenje Telemacha

Telemach BiH se oglasio povodom članka objavljenog 12. maja ove godine na portalu Faktor, navodeći da žele korisnicima i javnosti pružiti dodatna pojašnjenja i tačne informacije.

 - Kao i sve kompanije koje posluju na dinamičnom tržištu, i Telemach BH je pod uticajem rasta operativnih troškova - uključujući kontinuirana ulaganja u tehnologiju, zaposlene, infrastrukturu i korisničku podršku. Zbog toga smo, nakon pažljive analize, korigovali cijene DTH EON SAT paketa od 1. januara 2025. godine, a zatim i EON paketa na kablovskoj mreži od 1. aprila 2025, u oba slučaja u iznosu od 3 KM - navode iz kompanije.

Tvrde da su svi korisnici pogođeni aprilskim poskupljenjem informisani najmanje 30 dana ranije, što je i zakonski minimum, putem sredstava definisanih Pravilom 69/2013. Obavijesti su, kako kažu, dostavljene u predviđenim rokovima – putem poruka na TV prijemnicima, poštom za korisnike bez digitalnih prijemnika, te objavama na web stranici i u medijima.
U slučajevima gdje su korisnici primijetili veće iznose na računima i prije navedenih datuma, Telemach pojašnjava da je riječ o isteku promotivnih pogodnosti, poput oslobađanja od naknade za opremu, koje automatski prestaju po isteku ugovora, u skladu s uvjetima ponude.

 - Znamo da ovakve promjene mogu izazvati nedoumice i korisnicima stojimo na raspolaganju za dodatna pojašnjenja - dodaju iz Telemacha.

Iz kompanije također navode da su korekcije cijena donesene s ciljem očuvanja kvaliteta usluge i omogućavanja daljnjih ulaganja, ističući da su unaprijedili aplikacije, proširili EON Video Klub, povećali brzine interneta i modernizirali mrežu.

- Naši korisnici su u središtu svega što radimo i trudimo se da, uprkos tržišnim izazovima, nastavimo pružati vrhunsku uslugu -  kažu.

Međutim, korisnici koji su se javljali redakciji portala Faktor tvrde da već mjesecima dobijaju uvećane račune i da nije tačno da su im istekle pogodnosti.

 - Nemam nikakve pogodnosti, a račun mi je uvećan još od januara. Prestrašno. Najgore je što ne možete raskinuti ugovor, osim ako im ne isplatite sve do kraja. Trebalo bi da se o ovome oglasi Regulatorna agencija za komunikacije, ali i oni su prilično inertni. Zakon jasno kaže da ako kompanija poveća cijene, potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez penala - rekao je jedan od korisnika.

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH za Faktor potvrđuje da su u posljednjim mjesecima zaprimili jednu žalbu na povećanje cijena kod ovog operatera.

 - Obavijest o povećanju cijena operater je slao jednokratnim porukama putem TV uređaja, na što smo ranije upozoravali i RAK i operatere da je to loša praksa. Smatramo da bi kvalitetnije rješenje bilo slanje obavijesti uz mjesečne račune. Potrošači imaju pravo da u roku od 30 dana od prijema obavijesti raskinu ugovor bez penala - navode iz ove institucije.
Žalbe stigle i RAK-u

Na upit Faktora odgovorili su i iz Regulatorne agencije za komunikacije kazavši da nisu zaprmili zvanične pritužbe krajnjih korisnika usluga operatora Telemach d.o.o. Sarajevo  po osnovu izmjena cjenovnika koje su stupile na snagu od 01. aprila 2025. godine, ali jesu telefonskim putem.

- Telefonskim putem nadležna organizaciona jedinica Agencije zaprimila je dva poziva i jedan pisani upit o navedenom, s tim da su korisnici bili uredno obaviješteni o nastupajućim izmjenama od strane operatora i njihovim zakonskim pravima kao krajnjih korisnika usluga.

Agencija ističe da u skladu sa odredbom člana 20. Zakona o komunikacijama (Službeni glasnik BiH, br. 31/03, 75/06, 32/10 i 98/12) operatori telekomunikacija određuju uvjete poslovanja, opisuju usluge koje nude i preciziraju relevantne cijene. Uvjeti poslovanja, opis usluga i cijene dostavljaju se Agenciji i objavljuju u odgovarajućem obliku. Promjene uvjeta poslovanja i cijene objavljuju se u odgovarajućem obliku najmanje mjesec dana prije stupanja na snagu.

Nadalje, odredbom člana 12. stav (3) Pravila 69/2013 (Službeni glasnik BiH, broj 28/13)  propisano je da u slučaju izmjena uvjeta poslovanja, opisa usluga i cijena, uključujući i izmjene dokumenata kao što su cjenovnici, referentne ponude i sl., operatori su dužni da izvrše samo objavljivanje izmjena na način iz stava (1) ovog člana, uz najavu da će integralni ažurirani dokumenti biti obavezno objavljeni na internet stranici i na prodajnim mjestima operatora telekomunikacija najkasnije s danom stupanja izmjena na snagu.
Dalje, u stavu (5) navedenog člana propisano je da su izmjene uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga operatori javnih telekomunikacijskih usluga dužni su objaviti 30 dana prije stupanja na snagu.

Za primjenu izmjenjenih uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga koji su u bilo kom smislu nepovoljniji za korisnike, pored obaveze javnog objavljivanja, operatori su dužni da, najmanje 30 dana prije stupanja izmjena na snagu, pismenim ili elektronskim putem, uključujući SMS, obavijeste postojeće korisnike, na koje se najavljene izmjene odnose, o namjeravanim izmjenama i pravu korisnika u pogledu važećeg ugovora.

Odredbom člana 13. Pravila 69/2013 propisano je da u slučaju primjene izmijenjenih uvjeta, opisa i cijena usluga, koji su u potpunosti nepovoljniji za korisnike, postojeći korisnik na kojeg se izmjene odnose ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade, odnosno ima pravo na povrat neiskorištenog, a uplaćenog od strane korisnika, novčanog iznosa u roku od 30 dana od dana objave tih izmjena, osim u slučaju ako su te izmjene posljedica regulatornih obaveza, izmjena poreza na dodatu vrijednost ili posljedica izmjena veleprodajnih cijena i drugih obaveza utvrđenih od strane nadležnih institucija, na koje operator telekomunikacijskih usluga nema uticaj.

Agencija upućuje krajnje korisnike usluga da se u skladu s odredbama pretplatničkog ugovora i općim uvjetima poslovanja prvenstveno obrate pisanim putem sa svojim pritužbama operatoru čije usluge koriste ukoliko smatraju da su na bilo koji način njihova korisnička prava povrijeđena  - stoji u odgovoru RAK-a za Faktor.

Objava Telemach podigao cijene, korisnici se žalili ombudsmenu za potrošače i RAK-u pojavila se prvi puta na PressMedia.

DOSTA JE VIŠE UBIJANJA PALESTINACA: Italija poziva Izrael da zaustavi ofanzivu u Gazi

"Ne želimo više gledati kako palestinsko stanovništvo pati. Zaustavite napade, postignimo prekid vatre, oslobodimo taoce, ali ostavimo narod koji je žrtva Hamasa da živi u miru". Najmanje 146 ljudi ubijeno u protekla 24 sata usljed kontinuiranih izraelskih zračnih udara

The post DOSTA JE VIŠE UBIJANJA PALESTINACA: Italija poziva Izrael da zaustavi ofanzivu u Gazi appeared first on IZDVOJENO.ba.

Osvojio Mercedes na lutriji prije 18 godina, nikad ga nije vozio: ‘Ne dam ga ispod cijene’

Vladislav Pavlović iz sela Rožanci u Srbiji u kojem živi oko 500 stanovnika, prije 18 godina je na lutriji osvojio novi Mercedes A klase. Međutim, umjesto da ga vozi, on ga cijelo vrijeme čuva u improviziranoj garaži, a auto je tom periodu prešao tek 140 kilometara - od salona do njegove kuće.

Vladislav je Mercedes dobio na ‘grebalici‘ koju je platio 0,40 eura (50 dinara), no usprkos velikoj sreći, on danas tvrdi da je nesretan čovjek.

"Da imam sreće ne bi ni dobio taj auto!" rekao je za emisiju ‘Nećete vjerovati‘.

U Vladinom dvorištu nalazi se oronula kuća za koju kaže da je koristi kao ostavu, a spava u sobi koja je izvan kuće.

"Godine 2007. sam dobio auto, a prije toga sam želio imati neki Mercedes, no nisam imao mogućnosti! I onda trećom kupovinom grebalice dobio sam ovaj Mercedes" priča dok pokazuje auto.

Njegov Mercedes i danas ima probne registarske oznake, po selu ga je vozio samo njegov prijatelj. Budući da nema vozačku dozvolu, Vladislav ga je palio ‘samo na mjestu u garaži‘.

https://www.youtube.com/watch?v=t_Oq901_Vr4

Budući da se boji kradljivaca, Vlado je stavio i ‘mehaničku zaštitu za blokiranje upravljača‘, iako auto ne može nigdje jer mu je akumulator iscurio.

Da stvar bude gora, ključeve od zaštitne blokade volana je izgubio, a auto mu prijavljuje servisnu grešku. No, kada je otvorio haubu, ispod nje se pojavio potpuno novi motor, piše Tuzlanski.ba.

Vladislav sada želi prodati auto za ‘razumnu cijenu‘

"Prije četiri godine nudili su mi 12.000 eura, a ja sam tražio 14.000. Ipak je to Mercedes! Tako da nismo se našli" priča Vlada i kaže da ga je u početku prodavao za 16.000 eura, no da "ima ljudi koji te žele maksimalno iskoristiti i dobiti auto u pola cijene".

Međutim, Vlada i dalje smatra da njegov auto puno vrijedi iako je u međuvremenu postao ‘punoljetan‘.

"Auto je kao nov, nema nikakva oštećenja i može da služi još 20 godina. Ništa mu ne fali, nije čak ni razrađen".

Kada ga je voditelj upitao da li bi ga prodao za 10.000 eura, Vlada kaže da ne bi.

"Tih 12.000 sam mogao dobiti, a u međuvremenu auto nije prešao nikakvu dodatnu kilometražu" zaključio je Vladislav i ostao pri cijeni od 12.000 eura.

Objava Osvojio Mercedes na lutriji prije 18 godina, nikad ga nije vozio: ‘Ne dam ga ispod cijene’ pojavila se prvi puta na PressMedia.

Pismo čistača koje je rasplakalo cijelu državu: “Bio sam tužan, sada imam posao…”

Stanovnica italijanske pokrajine Reggio Emilia ovih dana doživjela je pravo malo iznenađenje – i to ono koje grije srce.

Naime, u svom poštanskom sandučiću pronašla je kovertu s 50 eura i pismom izvinjenja od nepoznatog muškarca koji je, kako sam priznaje, prije nekoliko godina slučajno oštetio njen automobil.

To se dogodilo još 2021. godine, kada je vlasnica automobila, parkiranog u blizini centra grada, zatekla slomljen retrovizor. Počinilac je tada ostao nepoznat – nije bilo svjedoka, poruke, ni ikakvog traga. Sve je upućivalo na to da šteta nikada neće biti nadoknađena.

No, godinama kasnije – iznenađenje. U sandučiću je osvanula koverta, a u njoj novac i kratko, rukom pisano pismo na italijanskom jeziku:

- Zdravo, gospođo. Prije nekoliko godina sam slomio retrovizor na vašem autu. Bio sam tužan. Sada imam posao, radim kao čistač i dajem vam novac za retrovizor. Izvinjavam se.

Poruka, napisana jednostavnim jezikom i s vidljivim gramatičkim greškama, doima se iskreno i pokrenula je lavinu emocija. Pretpostavlja se da je autor pisma stranog porijekla, no ono što u ovom gestu najviše vrijedi nije identitet – već poruka.

- Voljela bih upoznati osobu koja je to učinila, izjavila je ganuta vlasnica automobila za lokalne medije Telereggio i Reggionale.

Dodala je kako ju je duboko dirnula činjenica da neko, uprkos proteku vremena, još uvijek osjeća ličnu odgovornost i potrebu za izvinjenjem.

Ovaj čin male, ali značajne ljudske dobrote posebno je odjeknuo u kontekstu sve učestalijih oštećenja i krađa automobila u Reggio Emiliji. Grad je, suočen s tim problemom, već izdvojio sredstva za pomoć građanima pri pokrivanju troškova štete.

Objava Pismo čistača koje je rasplakalo cijelu državu: “Bio sam tužan, sada imam posao…” pojavila se prvi puta na PressMedia.

Osvanuo i logo: Pogledajte gdje će se nalaziti H&M radnja u Sarajevu

Poznati švedski lanac prodavnica odjeće H&M (Hennes & Mauritz) uskoro će otvoriti svoja vrata i u glavnom gradu Bosne i Hercegovine - Sarajevu.

Kao što je odranije poznato, prodavnica će biti smještena u Sarajevo City Centru (SCC).

Nalazit će se na četvrtom spratu, gdje je nekada bila igraona, a prostirat će se na 220 kvadrata.

Radovi uveliko traju, a postavljen je i čuveni H&M logo.

H&M, jedan od najvećih internacionalnih prodajnih lanaca, u Bosni i Hercegovini već ima svoja dva prodajna objekta, u Banjoj Luci i Tuzli.

Nedavno su bili otvoreni i oglasi za posao za više radnih mjesta ovog brenda u Sarajevu.

Tačan datum otvaranja još nije poznat.

Objava Osvanuo i logo: Pogledajte gdje će se nalaziti H&M radnja u Sarajevu pojavila se prvi puta na PressMedia.

Povezani članci

Popularne kategorije