Notice: Funkcija _load_textdomain_just_in_time je neispravno pozvan. Učitavanje prijevoda za domenu td-cloud-library pokrenuto je prerano. To je obično pokazatelj da se neki kôd u dodatku ili temi prerano pokreće. Prijevodi bi se trebali učitati nakon akcije init ili kasnije. Vidite Ispravljanje grešaka u WordPressu za više informacija. (Ova poruka je dodana u inačici 6.7.0.) in /home/bihvijes/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Oprez u ovom dijelu BiH: Jedna osoba teško povrijeđena u saobraćajnoj nesreći
14.7 C
Sarajevo
Nedjelja, 18 svibnja, 2025

Oprez u ovom dijelu BiH: Jedna osoba teško povrijeđena u saobraćajnoj nesreći

Jedna osoba je zadobila teške tjelesne povrede u saobraćajnoj nesreći koja se večeras u 18:15 sati dogodila na magistralnom putu M-17 Mostar – Čapljina u mjestu Žitomislić, potvrđeno je za portal “Avaza” iz MUP-a Hercegovačko-neretvanskog kantona.

U nesreći su učestvovala dva vozila, a više informacija biće poznato nakon uviđaja koji su obavili pripadnici PU Mostar.

Saobraćaj je zbog ove nesreće bio privremeno obustavljen, nakon čega se odvijao naizmjenično.

Slučajna vijest

Magazinović s crvenom ružom na grobovima Boška i Admire: U vremenu podjela, oni su izabrali jedno drugo

Saša Magazinović, zastupnik u Predstavničkom domu PS BiH, svaki 18. maj posveti Admiri Ismić i Bošku Brkiću - sarajevskim Romeu i Juliji.

Na današnji dan prije 32 godine ovaj mladi par je ubijen dok je pokušavao da napusti opkoljeno Sarajevo, da živi i uživa u ljubavi. Zlotvori ih iz snajpera ubiše.

Magazinović je obišao danas njihove grobove na sarajevskom groblju "Lav" gdje su ukopani jedno pored drugog.

- U vremenu podjela, oni su izabrali jedno drugo. Ljubav je otpor, a sjećanje dužnost - poručio je Magazinović.

Ostavio je crvenu ružu u znak ljubavi i sjećanja na dvoje mladih i nevinih duša.


https://www.facebook.com/sasa.magazinovic/posts/pfbid0B8ncgDWivncW6bWPEagusiQ6TDK1DknhmWabhGGzZfbPrjUxoAJJRj2SxcautGBql

Objava Magazinović s crvenom ružom na grobovima Boška i Admire: U vremenu podjela, oni su izabrali jedno drugo pojavila se prvi puta na PressMedia.

Telemach podigao cijene, korisnici se žalili ombudsmenu za potrošače i RAK-u

Iako kompanija Telemach BiH tvrdi da su usluge za korisnike kablovske mreže poskupile od 1. aprila ove godine, te da su korisnici o tome uredno informirani putem TV prijemnika i pošte, brojni građani koji su se posljednjih dana obratili portalu Faktor tvrde suprotno — da su im računi uvećani već od januara, i to za po tri konvertibilne marke.
Objašnjenje Telemacha

Telemach BiH se oglasio povodom članka objavljenog 12. maja ove godine na portalu Faktor, navodeći da žele korisnicima i javnosti pružiti dodatna pojašnjenja i tačne informacije.

 - Kao i sve kompanije koje posluju na dinamičnom tržištu, i Telemach BH je pod uticajem rasta operativnih troškova - uključujući kontinuirana ulaganja u tehnologiju, zaposlene, infrastrukturu i korisničku podršku. Zbog toga smo, nakon pažljive analize, korigovali cijene DTH EON SAT paketa od 1. januara 2025. godine, a zatim i EON paketa na kablovskoj mreži od 1. aprila 2025, u oba slučaja u iznosu od 3 KM - navode iz kompanije.

Tvrde da su svi korisnici pogođeni aprilskim poskupljenjem informisani najmanje 30 dana ranije, što je i zakonski minimum, putem sredstava definisanih Pravilom 69/2013. Obavijesti su, kako kažu, dostavljene u predviđenim rokovima – putem poruka na TV prijemnicima, poštom za korisnike bez digitalnih prijemnika, te objavama na web stranici i u medijima.
U slučajevima gdje su korisnici primijetili veće iznose na računima i prije navedenih datuma, Telemach pojašnjava da je riječ o isteku promotivnih pogodnosti, poput oslobađanja od naknade za opremu, koje automatski prestaju po isteku ugovora, u skladu s uvjetima ponude.

 - Znamo da ovakve promjene mogu izazvati nedoumice i korisnicima stojimo na raspolaganju za dodatna pojašnjenja - dodaju iz Telemacha.

Iz kompanije također navode da su korekcije cijena donesene s ciljem očuvanja kvaliteta usluge i omogućavanja daljnjih ulaganja, ističući da su unaprijedili aplikacije, proširili EON Video Klub, povećali brzine interneta i modernizirali mrežu.

- Naši korisnici su u središtu svega što radimo i trudimo se da, uprkos tržišnim izazovima, nastavimo pružati vrhunsku uslugu -  kažu.

Međutim, korisnici koji su se javljali redakciji portala Faktor tvrde da već mjesecima dobijaju uvećane račune i da nije tačno da su im istekle pogodnosti.

 - Nemam nikakve pogodnosti, a račun mi je uvećan još od januara. Prestrašno. Najgore je što ne možete raskinuti ugovor, osim ako im ne isplatite sve do kraja. Trebalo bi da se o ovome oglasi Regulatorna agencija za komunikacije, ali i oni su prilično inertni. Zakon jasno kaže da ako kompanija poveća cijene, potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez penala - rekao je jedan od korisnika.

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH za Faktor potvrđuje da su u posljednjim mjesecima zaprimili jednu žalbu na povećanje cijena kod ovog operatera.

 - Obavijest o povećanju cijena operater je slao jednokratnim porukama putem TV uređaja, na što smo ranije upozoravali i RAK i operatere da je to loša praksa. Smatramo da bi kvalitetnije rješenje bilo slanje obavijesti uz mjesečne račune. Potrošači imaju pravo da u roku od 30 dana od prijema obavijesti raskinu ugovor bez penala - navode iz ove institucije.
Žalbe stigle i RAK-u

Na upit Faktora odgovorili su i iz Regulatorne agencije za komunikacije kazavši da nisu zaprmili zvanične pritužbe krajnjih korisnika usluga operatora Telemach d.o.o. Sarajevo  po osnovu izmjena cjenovnika koje su stupile na snagu od 01. aprila 2025. godine, ali jesu telefonskim putem.

- Telefonskim putem nadležna organizaciona jedinica Agencije zaprimila je dva poziva i jedan pisani upit o navedenom, s tim da su korisnici bili uredno obaviješteni o nastupajućim izmjenama od strane operatora i njihovim zakonskim pravima kao krajnjih korisnika usluga.

Agencija ističe da u skladu sa odredbom člana 20. Zakona o komunikacijama (Službeni glasnik BiH, br. 31/03, 75/06, 32/10 i 98/12) operatori telekomunikacija određuju uvjete poslovanja, opisuju usluge koje nude i preciziraju relevantne cijene. Uvjeti poslovanja, opis usluga i cijene dostavljaju se Agenciji i objavljuju u odgovarajućem obliku. Promjene uvjeta poslovanja i cijene objavljuju se u odgovarajućem obliku najmanje mjesec dana prije stupanja na snagu.

Nadalje, odredbom člana 12. stav (3) Pravila 69/2013 (Službeni glasnik BiH, broj 28/13)  propisano je da u slučaju izmjena uvjeta poslovanja, opisa usluga i cijena, uključujući i izmjene dokumenata kao što su cjenovnici, referentne ponude i sl., operatori su dužni da izvrše samo objavljivanje izmjena na način iz stava (1) ovog člana, uz najavu da će integralni ažurirani dokumenti biti obavezno objavljeni na internet stranici i na prodajnim mjestima operatora telekomunikacija najkasnije s danom stupanja izmjena na snagu.
Dalje, u stavu (5) navedenog člana propisano je da su izmjene uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga operatori javnih telekomunikacijskih usluga dužni su objaviti 30 dana prije stupanja na snagu.

Za primjenu izmjenjenih uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga koji su u bilo kom smislu nepovoljniji za korisnike, pored obaveze javnog objavljivanja, operatori su dužni da, najmanje 30 dana prije stupanja izmjena na snagu, pismenim ili elektronskim putem, uključujući SMS, obavijeste postojeće korisnike, na koje se najavljene izmjene odnose, o namjeravanim izmjenama i pravu korisnika u pogledu važećeg ugovora.

Odredbom člana 13. Pravila 69/2013 propisano je da u slučaju primjene izmijenjenih uvjeta, opisa i cijena usluga, koji su u potpunosti nepovoljniji za korisnike, postojeći korisnik na kojeg se izmjene odnose ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade, odnosno ima pravo na povrat neiskorištenog, a uplaćenog od strane korisnika, novčanog iznosa u roku od 30 dana od dana objave tih izmjena, osim u slučaju ako su te izmjene posljedica regulatornih obaveza, izmjena poreza na dodatu vrijednost ili posljedica izmjena veleprodajnih cijena i drugih obaveza utvrđenih od strane nadležnih institucija, na koje operator telekomunikacijskih usluga nema uticaj.

Agencija upućuje krajnje korisnike usluga da se u skladu s odredbama pretplatničkog ugovora i općim uvjetima poslovanja prvenstveno obrate pisanim putem sa svojim pritužbama operatoru čije usluge koriste ukoliko smatraju da su na bilo koji način njihova korisnička prava povrijeđena  - stoji u odgovoru RAK-a za Faktor.

Objava Telemach podigao cijene, korisnici se žalili ombudsmenu za potrošače i RAK-u pojavila se prvi puta na PressMedia.

Šok za fanove: Tei Tairović pozlilo usred nastupa – koncert prekinut!

Muzička zvijezda Tea Tairović doživjela je neprijatnu situaciju tokom nastupa u Lincu, kada joj je pozlilo na bini, zbog čega je isti morao biti prekinut.

Ova situacija je zabrinula brojne fanove, a Tea se ubrzo oglasila putem Instagrama i objasnila šta se dogodilo.

Popularna pjevačica, poznata po energičnim nastupima i velikoj posvećenosti publici, istakla je da joj je žao zbog otkazivanja i da je ovo prvi put da je morala da prekine nastup iz zdravstvenih razloga.

“Izvinjavam se publici u Lincu. Pozlilo mi je i nastup je morao biti prekinut. Uvijek dajem sve od sebe i ovo je jedini nastup u karijeri da mi se ovo desilo. Sljedeći datum druženja objavljujemo uskoro, a ja obećavam da ću vam se odužiti. Voli vas vaša Tea”, poručila je pjevačica.

Fanovi su joj uputili brojne poruke podrške i poželjeli joj brz oporavak, a mnogi ističu da jedva čekaju novi susret sa Teom.

Organizatori su najavili da će uskoro biti poznat novi termin nastupa u Lincu.

Objava Šok za fanove: Tei Tairović pozlilo usred nastupa – koncert prekinut! pojavila se prvi puta na PressMedia.

Osvanuo i logo: Pogledajte gdje će se nalaziti H&M radnja u Sarajevu

Poznati švedski lanac prodavnica odjeće H&M (Hennes & Mauritz) uskoro će otvoriti svoja vrata i u glavnom gradu Bosne i Hercegovine - Sarajevu.

Kao što je odranije poznato, prodavnica će biti smještena u Sarajevo City Centru (SCC).

Nalazit će se na četvrtom spratu, gdje je nekada bila igraona, a prostirat će se na 220 kvadrata.

Radovi uveliko traju, a postavljen je i čuveni H&M logo.

H&M, jedan od najvećih internacionalnih prodajnih lanaca, u Bosni i Hercegovini već ima svoja dva prodajna objekta, u Banjoj Luci i Tuzli.

Nedavno su bili otvoreni i oglasi za posao za više radnih mjesta ovog brenda u Sarajevu.

Tačan datum otvaranja još nije poznat.

Objava Osvanuo i logo: Pogledajte gdje će se nalaziti H&M radnja u Sarajevu pojavila se prvi puta na PressMedia.

Incident uoči utakmice u Sandžaku: Delije veličale Ratka Mladića, policija psovala tursku majku

U nedjelju, 18. maja, došlo je do ozbiljnih incidenata uoči utakmice između FK Novi Pazar i Crvene zvezde.

Prema saznanjima redakcije Sandžak Danas, situacija je eskalirala kada je grupa navijača Crvene zvezde izašla iz autobusa u naselju Jošanički kej i fizički napala mještane. Tokom incidenta upućivane su uvrede, psovke, te su skandirana imena osuđenih ratnih zločinaca, uključujući i uzvike "Ratko Mladić", što je dodatno uznemirilo lokalno stanovništvo.

Na snimku koji je redakcija dobila, vidi se kolona autobusa koja se zaustavlja. Svjedoci navode da su tada pojedini navijači napustili vozila i krenuli prema civilima. Prema tvrdnjama svjedoka, policija je omogućila vozilima da se kreću izuzetno sporo – "dva na sat" – što je navijačima ostavilo dovoljno vremena da izazovu sukobe.

U jednom trenutku, na snimku se čuje vidno uznemiren mještanin koji izjavljuje:

"Gledaj šta rade! Policija ih pušta da idu dva na sat, da prave probleme ovdje. Izlaze iz autobusa i biju ljude! Ja sam svoju kuću branio! Ovo su narkomani! Ovo je bruka!"

Posebno zabrinjavaju tvrdnje da su tokom sukoba pojedini policijski službenici vrijeđali građane, upućujući im nacionalističke i uvredljive psovke. Jedan od stanovnika Jošaničkog keja, koji je želio ostati anoniman iz sigurnosnih razloga, potvrdio je ovu informaciju: "Ne samo da su ih pustili, nego su i navijali za njih! Kad smo mi krenuli da branimo svoje dvorište, jedan policajac mi je opsovao tursku majku. Je l’ to njihovo poimanje reda i zakona"

Svjedoci tvrde da su navijači Crvene zvezde konstantno provocirali mještane uzvicima i skandiranjem imena Ratka Mladića, dodatno narušavajući ionako napetu atmosferu.

Uprkos tome što su sukobi brzo izmakli kontroli, policija, prema riječima građana, nije adekvatno reagovala. Navijačima nije bilo spriječeno da izađu iz autobusa, niti je pravovremeno uspostavljen red.

https://youtu.be/7kd4JOG28aI

Objava Incident uoči utakmice u Sandžaku: Delije veličale Ratka Mladića, policija psovala tursku majku pojavila se prvi puta na PressMedia.

Povezani članci

Popularne kategorije