Notice: Funkcija _load_textdomain_just_in_time je neispravno pozvan. Učitavanje prijevoda za domenu td-cloud-library pokrenuto je prerano. To je obično pokazatelj da se neki kôd u dodatku ili temi prerano pokreće. Prijevodi bi se trebali učitati nakon akcije init ili kasnije. Vidite Ispravljanje grešaka u WordPressu za više informacija. (Ova poruka je dodana u inačici 6.7.0.) in /home/bihvijes/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Ove proizvode su imali svi u Jugoslaviji, a danas koštaju kao suho zlato
12 C
Sarajevo
Srijeda, 21 svibnja, 2025

Ove proizvode su imali svi u Jugoslaviji, a danas koštaju kao suho zlato

Cvate biznis domišljate penzionerke iz Slovenije koja dobro zarađuje od jugonostalgije. Ljubljančanka Špela spojila je svoju strast prema starijim predmetima i marketinške vještine pa je tako nastalo brend Made in Yugoslavia s online trgovinom putem koje prodaje poznate predmete iz doba SFRJ, koji su obilježili djetinjstvo mnogih građana.

Tu su Iskrini telefoni u raznim bojama, narančasti lusteri iz Mebla i poznati Bambi goblen kao i predmeti koje je u kućanstvu imala skoro svaka obitelj.

Jedna od najtraženijih stavki su čuvene bijele šoljice s plavom crtom koju su koristili svi tadašnji hoteli, moteli, kafane, ali vagoni Jugoslavenskih željeznica u kojima se spavalo ili ručalo.

Cijene za vintage simbole bivše države nisu baš tako simbolične. Set staklenih čaša košta više od 100 eura, a čuveni Bambi goblen čak 60- Špela ove predmete predlaže i kao jedinstven poklon za božićne praznike.



Preporučuje kupcima da pod bor stave fino zamotanu šoljicu za kafu s posudom, a ko želi, može dobiti i džezvu. Jedan od poklona mogao bi biti i dizajn kalendara za 2025. Špela se pokazala kao pametna poduzetnica jer je jugonostalgiju pretvorila u lukrativan posao.

Na internetskoj stranici vidljivo je da poster Tito i Jovanka košta 29,90 eura, vintage luster proizvođača Sijaj Hrastnik, proizveden 1970-ih, košta čak 277 eura. Šoljica s poznatom kravicom po komadu košta 49,00 eura. Set od dvije šoljice, koje je radila Jugokeramika, košta 18,00 eura. Iskra telefon ATA 32 prodaje po cijeni od 65 eura.



Objava Ove proizvode su imali svi u Jugoslaviji, a danas koštaju kao suho zlato pojavila se prvi puta na PressMedia.

Slučajna vijest

Veselo u bolnici: Čak 14 medicinskih sestara u drugom stanju

U saveznoj američkoj državi Viskonsin, čak 14 medicinskih sestara katoličke bolnici HSHS St. Vincent trenutno je u drugom stanju. Dolazak na svijet njihovih beba očekuje se od maja pa sve do jeseni.

Vijest je potvrdila bolnica, a fotografije nasmijanih trudnica u uniformama brzo su obišle lokalne i nacionalne medije. Direktorica Centra za žene i novorođenčad, Ejmi Bardon (Amy), izjavila je da je uzbuđena zbog ovog neobičnog trenutka u životima svojih kolegica.

- Presretna sam zbog svih njih. I prije porođaja, ove žene su već izgradile jedinstvene veze među sobom. Divno mi je što svaka od njih ima priliku da ovo posebno iskustvo podijeli s kolegicama i prijateljicama - kazala je Bardon.

Trudnički stomaci sve su vidljiviji na bolničkim hodnicima, a primjećuju ih i pacijenti. 

- Pacijentice često prolaze i kažu: ‘Evo još jedne trudne, pa još jedne — sve sestre su trudne!’ - ispričala je medicinska sestra Ašlin Šort.

Objava Veselo u bolnici: Čak 14 medicinskih sestara u drugom stanju pojavila se prvi puta na PressMedia.

Spašavali ga vatrogasci i helikopter: Mladić iz BiH teško povrijeđen u udesu

Mladić iz Bosne i Hercegovine teško je povrijeđen u udesu koji se dogodio jutros na putu A92, u pravcu Minhena.

Naime, ovaj 21-godišnji mladić, nastanjen u Degendorfu, išao je u pravcu Minhena i sasvim iznenada, pod još nerazjašnjenim okolnostima, izgubio je kontrolu nad kombijem i prevrnuo se u kanal pored puta.

Kombi je bio potpuno na krovu usljed čega je bilo otežano izvlačenje mladića. Na lice mjesta su izašli vatrogasci iz Valesdorfa i Landaua, koji su sjekli vozilo da bi došli do mladića.

Mladić je hitno helikopterom prebačen u bolnicu Štraubing. Još uvijek nije poznato u kakvom je stanju.

Put A92 je neko vrijeme bio potpuno zatvoren kako bi se omogućilo spasilačkom helikopteru da sleti i preuzme povrijeđenog.

Saobraćaj na ovom dijelu put uspostavljen je tek oko 11 sati.

Objava Spašavali ga vatrogasci i helikopter: Mladić iz BiH teško povrijeđen u udesu pojavila se prvi puta na PressMedia.

APEL KOLEGAMA ŠIROM SVIJETA: Društvo novinara Slovenije: Ne smijemo biti saučesnici dok pred našim očima ljudi u Gazi umiru od gladi

I NAŠA PODRŠKA: Društvo novinara Slovenije uputilo je apel novinarima i medijskim profesionalcima širom svijeta, pozivajući ih da svojom šutnjom ne budu saučesnici u zločinima u Palestini.

The post APEL KOLEGAMA ŠIROM SVIJETA: Društvo novinara Slovenije: Ne smijemo biti saučesnici dok pred našim očima ljudi u Gazi umiru od gladi appeared first on IZDVOJENO.ba.

Za godinu putem Glova u BiH naručeno čak 270.000 burgera, deveta smo zemlja na svijetu po broju narudžbi!

Malo šta je u našoj zemlji toliko popularno kao burger. Zorno to potvrđuju najnonoviji podaci popularne aplikacije za dostavu Glovo povodom Međunarodnog dana burgera koji se obilježava 28. maja.

Na današnjem Media Brunchu u sarajevskom BASH Drive-u predstavnici Glova prezentirali su čitav niz statističkih zanimljivosti vezano za narudžbe burgera.

Gotovo frapantno djeluje podatak da je u proteklih 12 mjeseci putem Glova u BiH naručeno čak 270.000 burgera! To u prosjeku znači da su korisnici u BiH naručivali 738 burgera dnevno, 31 burger na satodnosno jedan burger svake dvije minute. Prevedeno u kilograme, dostavljeno je više od 36.000 kilograma burgera.

Najveća burger groznica zabilježena je u petak, 4. aprila 2025. godine, kada je naručeno 810 burgera što ovaj dan čini rekordnim u proteklih godinu dana. April je ujedno i mjesec s najvećom potrošnjom burgera, a slijede ga januar i mart.

Zanimljivo je da se burgeri najčešće naručuju u večernjim satima, posebno između 17 i 19 sati, kada se realizuje čak 30% sedmičnih narudžbi. Najpopularniji dan u sedmici za ovu poslasticu je petak, dok su četvrtak i srijeda odmah iza njega.

Sarajevo dominira s čak 62% svih naručenih burgera u BiH, a slijede ga Banja Luka i Tuzla. Međutim, kada je riječ o rastu narudžbi, Mostar prednjači s povećanjem od čak 50%, dok su značajan rast u odnosu na prethodnu godinu zabilježili i Banja Luka (+32%) i Sarajevo (+30%). Kada je u pitanju učestalost kupovine, uz Sarajevo se izdvajaju Bihać, Bijeljina, Banja Luka i Tuzla.

Jedan korisnik za godinu naručio 138 burgera

Rekorder u broju narudžbi burgera putem Glova u BiH dolazi iz Sarajeva. Ovaj korisnik je u proteklih godinu dana naručio 138 puta burger! Najskuplja pojedinačna narudžba burgera iznosila je čak 257 KM.

Kada je riječ o vrstama burgera, cheeseburger je i dalje neprikosnoven, s 23% udjela u ukupnom broju narudžbi i godišnjim rastom od 31%. Odmah iza njega slijedi chicken burger, koji bilježi rast od 51%. Ipak, najveće iznenađenje su tzv. smash burgeri, čija popularnost je eksplodirala, sa rastom od čak 744% u odnosu na prethodnu godinu.

BiH među liderima rasta u regiji

Bosna i Hercegovina se našla na 9. mjestu u svijetu po rastu narudžbi burgera preko Glova, te na 2. mjestu u jugoistočnoj Evropi, odmah iza Moldavije. Na globalnom nivou, Glovo je u proteklih godinu dana isporučio 90 miliona burgera, a broj korisnika koji naručuju burgere porastao je za 14%.

Objava Za godinu putem Glova u BiH naručeno čak 270.000 burgera, deveta smo zemlja na svijetu po broju narudžbi! pojavila se prvi puta na PressMedia.

Kako ukloniti mrlje od kreme za sunčanje? Trik koji garantuje rezultat

S dolaskom sunčanih dana, mnogi posežu za kremama za sunčanje kako bi zaštitili kožu od štetnog UV zračenja.

Ipak, jedna od čestih nuspojava korištenja ovih krema jesu neugledne žute mrlje koje ostaju na odjeći, posebno na bijelim komadima. Stručnjaci objašnjavaju da je glavni uzrok ovih mrlja hemikalija avobenzon, koja u kontaktu sa znojem ili vodom reaguje i ostavlja tvrdokorne tragove.

Zabrinuti korisnici društvenih mreža često traže savjete za rješavanje ovog problema. U jednoj online grupi posvećenoj savjetima za čišćenje, korisnica je zatražila pomoć u uklanjanju mrlja od kreme sa bijelog kupaćeg kostima. Odgovori su brzo stigli, a članovi grupe podijelili su razna rješenja koja su se pokazala djelotvornima.

Među preporučenim sredstvima našao se proizvod namijenjen pranju bijele odjeće, poznat po tome što uklanja tvrdokorne mrlje, vraća bjelinu i štiti vlakna tkanine. Može se koristiti uz uobičajeni deterdžent, dodavanjem u odgovarajući pretinac veš mašine ili u odjeljak za omekšivač, u zavisnosti od modela mašine.

Za mrlje na obojenoj odjeći preporučuje se verzija istog proizvoda prilagođena za šarenu garderobu, kako bi se sačuvala postojanost boja tokom tretmana.

Osim komercijalnih proizvoda, korisnici su dijelili i kućna rješenja. Neki su preporučili korištenje tekućine za pranje suđa u kombinaciji sa sredstvom za odmašćivanje, dok su drugi mrlje tretirali mješavinom sredstava za dezinfekciju i deterdženta, uz prethodno natapanje i blago ribanje.

Zaključno, iako mrlje od kreme za sunčanje mogu biti tvrdokorne, uz odgovarajući pristup i malo truda moguće ih je u potpunosti ukloniti i očuvati odjeću svježom i čistom.

Objava Kako ukloniti mrlje od kreme za sunčanje? Trik koji garantuje rezultat pojavila se prvi puta na PressMedia.

Povezani članci

Popularne kategorije