Prvi put od osamdesetih: Ploče se prodaju bolje od CD-ova


Prvi put u zadnjih 30 godina u Sjedinjenim Američkim Državama gramofonske ploče prodaju se bolje od kompaktnih diskova, objavila je američka diskografska udruga RIAA.

U prvoj polovini 2020. godine muzički fanovi potrošili su 232,1 miliona dolara na ploče, a na CD-ove 129,9 miliona.

No ukupna je prodaja fizičkih nosača zvuka pala za 23 posto u odnosu na prošlu godinu što RIAA pripisuje zatvaranju muzičkih shopova u vrijeme pandemije.

Ploče su u ukupnoj prodaji fizičkih nosača zvuka sudjelovale sa 62 posto, što je odličan podatak za ljubitelje vinila čiji su povratak potaknuli kolekcionari i hipsteri.

Ipak, to je kap u moru zarade koja se ostvaruje ‘streamingom’, koji u ukupnoj prodaji muzike sudjeluje s čak 85 posto.

Prihodi ‘streaming’ platformi, poput Spotifya, Apple Musica i Amazona, iznosili su 4,8 milijardi dolara. Zatvoreni u kućama tokom pandemije, ljubitelji muzike sve češće se pretplaćuju na takve platforme i broj njihovih korisnika dosegao je 72 miliona, odnosno 24 posto više nego u prvom dijelu 2019.

Inmedia.ba


POVEZANE VIJESTI